dinsdag 22 december 2009

Civil War Diary Quilts .... de eerste zijn af!

Geweldig!


Vandaag kreeg ik de eerste foto van een van de 3 CWDQ's die af zijn.
Deze is van Helga, zij heeft hem een heel klein beetje kleiner gemaakt zodat hij exact op haar logeerbed past. Is het geen plaatje?!

Er wordt op de CWDQ-clubs die we maandelijks hebben heel erg hard gewerkt door de dames. Het blijkt echt te werken. Dit soort grote projecten worden vaker tot een goed einde gebracht als je het met een groep enthousiaste dames samen doet. En enthousiast zijn ze, en mooi wordt het! Jullie hebben het bewijs zojuist gezien.

Elke maand schowen we elkaar de nieuw gemaakte blokken en klinken er Ohh's, Ahh's en bemoedigende woorden. Het werkt! Op dit moment draaien er 3 clubs, in januari start de 4e.
Dus ik hoop op minimaal 20 Affo's voor 2012.

Moet kunnen toch? :)

Groetjes,
Evy

3 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

En hij is prachtig! M'n complimenten Helga!
(Grotere foto is ook top)

Petra zei

Helga's quilt is prachtig. Ik doe heel erg mijn best om hem aan het einde van 2010 af te hebben (en als ik Helga's quilt zie, graag nog een beetje eerder :-)

Anoniem zei

Hoi Helga hij is prachtig gefeliciteerd hiermee,groetjes Annie