donderdag 16 juli 2009

Celtic Quilt

Vanmiddag was het weer een feestje in de winkel.
Een van de dames die onlangs heeft deelgenomen aan de appliquatie cursus van Ted Strom kwam langs voor wat kleurtje applicatie garen en had het project waar ze mee bezig was meegebracht. Ik kan daar altijd zo ongelooflijk van genieten!

Dit keer was het een pracht van een Celtic Quilt. Heel mooi gemaakt en in prachtige kleuren. Gelukkig dacht ik deze keer er wel aan om te vragen voor een foto zodat jullie mee kunnen genieten.

Helaas... ik moet duidelijk nog veel leren van het vak dat fotograferen heet. Deze keer is het me gelukt de onderkant van de Quit eraf te snijden. (gelukkig alleen op de foto, niet in het echt!) Ondanks de slechte foto een pracht van een Quilt.

En wat te denken van de details?
Op de foto is het jammer genoeg niet echt goed te zien maar naast het fraaie appliquatie werk was de Quilt ook heel intensief gequilt in hele mooie regelmatige kleine steekjes. Een feest om te zien!
Groetjes,
Evy





5 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Complimenten voor de maakster!
(ik fotografeer net zo goed als jij ;-))))

nicolette zei

Die applicatie is ongelooflijk mooi! Net als het quilten!

Tineke zei

Hallo Evy,

Bij het ronddwalen door blogland kwam ik bij jou terecht en heb onder het genot van een kop koffie je log doorgelezen. Inspirerend! Ik hoop binnenkort een keer bij je langs te komen in de winkel.

LMMCRL zei

Mooi, mooi,

Anoniem zei

Mooie Quilt met liefde gemaakt. Verder Evy mis ik altijd voeten of een half hoofd,groetjes Annie.