maandag 6 juli 2009

Workshop Paperpiecing

Eindelijk was het dan weer eens zover.
Een zondag workshop!

Deze keer gingen we aan de slag met Foundation Piecing.
De dames waren het met me eens, na de eerste verwarende puzzelstukjes is het een hele leuke techniek die ervoor zorgt dat we, heel puntje precies, de leukste blokken kunnen maken.

Wil je nog even meegenieten van deze leuke zondag?
Kijk maar, de foto's spreken voor zich.

Mooi he!

Wat een kleuren!

Hard gewerkt!

Volharding loont!

3 keer is scheepsrecht :)

Ook in romantische kleuren heel mooi.

De eerste van velen.

Aan alle dames mijn dank voor een hele leuke zondag!

3 opmerkingen:

Petra zei

Jij ook heel erg bedankt voor de leuke zondag! Wat een verschil in resultaat, allemaal leuk maar allemaal anders. Ik hoop mijn blok morgen af te maken.
Groetjes,
Petra

Anoniem zei

Hoi Evy, ik heb het ervaren een workshop op zondag is een gezellige belevenis en verwennerij. Dit ziet er ook weer gweldig uit wat een regenboog aan kleuren. Lieve groet Annie

Anoniem zei

Wat leuk zeg , ik weet uit ervaring , een workshop bij jou , is altijd geslaagd en wat een mooie kleuren , groetjes Cobie